Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Bestellen

  1. Hoeveel films moet ik bestellen bij de eerste bestelling? Aan het begin van elk seizoen moet je per persoon minimaal 3 films bestellen, wat neerkomt op € 22,50. Heb je een lidmaatschap voor 2 personen, dan zijn dit in totaal 6 tickets voor € 45,-. Na deze bestelling kun je altijd losse tickets bijbestellen.
  2. Retouren: Wat als ik verhinderd ben of de film niet kan bezoeken? Mocht je verhinderd zijn of een film niet kunnen bezoeken, laat het ons dan tot uiterlijk 2 dagen voor de voorstellingsdatum weten. We zullen de ticketgelden dan naar je retourneren.
  3. Ik heb films besteld en betaald, wat nu? Na het bestellen en betalen van je films hoef je niets meer te doen. Neem gewoon je ledenpas mee naar de voorstelling. Laat je ledenpas scannen bij de entree van Biobest en je krijgt toegang tot de gekochte voorstellingen.
  4. Bijbestellen lukt me niet, maar ik wil heel graag naar een film. Kan dat? Zolang er plaats is, kun je je als lid van de Filmliga Best altijd melden bij de entree en voor de betreffende avond/film contant afrekenen (€ 7,50) aan de koffiebalie binnen.

Lidmaatschap

  1. Hoe zit dat met die afschrijving voor het lidmaatschap? Elk jaar in januari wordt er automatisch € 10,00 p.p. afgeschreven voor het jaarlidmaatschap van de Filmliga Best.
  2. Lidmaatschap wijzigen van 2 naar 1 persoon of andersom, hoe werkt dat? Als je je lidmaatschap wilt wijzigen, annuleer dan eerst je huidige lidmaatschap via 'Mijn Filmliga' en laat dit doorlopen tot het einde van de betaalde periode. Na afloop van deze periode kun je een nieuw lidmaatschap afsluiten voor het gewenste aantal personen.
  3. Uitschrijven, kan dat ook? Jawel, dat kun je zelf regelen. Zorg ervoor dat je bent ingelogd. Ga dan naar het middelste icoon in het scherm: Lidmaatschap. Vervolgens klik je op het abonnementsnummer. Er verschijnt nu een window met een donkergrijze balk: 'lidmaatschap opzeggen'.

Ledenpas

  1. Ik heb een nieuwe ledenpas nodig, hoe vraag ik die aan? Als je ledenpas kwijt is of beschadigd, kun je een nieuwe aanvragen via contact.
  2. Hoe werkt de ledenpas bij de entree? Laat je ledenpas scannen bij de entree van Biobest. Dit is je toegangsbewijs voor de films waarvoor je hebt betaald.
  3. Ik ben een nieuw lid en heb nog geen ledenpas, wat nu? Als nieuw lid ontvang je je ledenpas bij je eerstvolgende voorstelling. Vraag ernaar bij de ingang.

Algemene vragen

  1. Ik weet mijn wachtwoord niet meer, wat nu? Onder het vierkant waarin je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen staat: wachtwoord vergeten? Klik daarop en volg de procedure.
  2. Ik zie niet waar ik kan klikken of betalen? “Scrollen” is en blijft belangrijk. Ga met de muis naar rechts en laat het scherm naar boven of onder bewegen.
  3. Waarom zie ik geen mail? Kijk in de map links in het scherm met de naam “spambox” of “ongewenste mail”. Misschien is onze mail daarin terechtgekomen.
  4. Kan ik iemand meenemen naar de film? Ja, als lid van de Filmliga Best mag je altijd iemand meenemen naar een film, zolang er plaats is. De extra bezoeker betaalt € 10,00 voor de film.

Vragen, problemen? Bel of mail ons!

Sinds december 2022 beschikken we over een heuse klantenservice. Regina Hoornweg helpt u met al uw vragen over bijvoorbeeld de website, bij bestelproblemen en een aanpassing van uw lidmaatschap. Bekijk de contactmogelijkheden.

crossmenu